Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

Rubrik saknas

Av Fluga - 2 oktober 2009 20:32

 


Där är mitt kök! Golvet är underbart 80-tal och det finns inget kakel så långt ögat kan nå. Spisen är liten som en barnspis och jag har bara två spisplattor. But I lurves it!

Jag vill se om jag kan få tag i svart mosaik och sätta över diskbänken, sedan är jag sugen på att ha schackrutigt plastgolv. Jag vill ha ett rätt så personligt kök, inget standard här inte.

Bilder på förvandlingen kommer efterhand, såklart.


Nu är det nio dagar kvar innan jag flyttar. Jag sitter med en hemtenta som ska vara inlämnad klockan tolv imorgon. Örk! Ska försöka hinna färdigt det idag, så att jag kan vara ledig imorgon..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fluga - 22 september 2009 15:36

Jag har fått en lägenhet i Skåne! 44 kvm stor, med sovalkov.Hallen: Här hade jag tänkt sätta upp spottar och tavlor. En ljus matta på golvet.     Vardagsrum:Stor, mjuk soffa, golvlampa, stor golvkrukväxt, tavlor..     Badrum: Uhm.. har en s...

Av Fluga - 10 augusti 2009 16:15

Jag kom in, jag kom in! Nu sitter jag och försöker ta på böcker från Blocket för att slippa betala fullpris. Dessutom gjorde jag en väldigt studentig sak idag: jag köpte en veckas mat för under 120 spänn!Såhär ser matlistan ut i veckan:Tisdag: Kikärt...

Av Fluga - 27 juni 2009 19:35

På måndag flyttar vi! Jag har redan börjat packa ihop småsaker, såsom påslakan och sådär. Just nu tvättar vi dessutom för fullt.På måndag så ska den nya lägenheten besiktigas, och förhoppningsvis får vi nycklarna när folket ska gå därifrån (eftersom ...

Av Fluga - 12 juni 2009 20:49

Så sitter jag här, fortfarande med sambons dator. För er som inte vet så kommer här en kort resumé: Förra veckan, i tisdags närmare bestämt, så köpte jag en nygammal dator på Blocket. Jag satte över pengarna på direkten och säljaren smsade nästa dag...

Av Fluga - 6 juni 2009 21:53

Vi firade nationaldagen med att åka och hälsa på mor på kattutställningen några mil från oss. Det var inte direkt stort där, bara hennes monter och en annan försäljare, men där fanns några jättesöta katter. Jag blev blixtförälskad i en röd cornish re...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards