Alla inlägg under december 2008

Av Fluga - 1 december 2008 00:10

För att börja inlägget med något: jag är trött som ett jävla sär. Motverkade sömntabletten och sov i två timmar. Whopee.
Åsa och jag skulle gå på skyltsöndagen i Lund, men nyss nämnda skyltsöndag låg ju på det icke-jul-smickrande datumet 30 november. Det är då alla högerextremister är ute och busar och har sig. Så skyltsöndag? Yeah right..

Det blev sushi (Shake maki, för min del) och chai, innan jag tassade fram till en polis och frågade varför i hela fridens namn de var i Lund (jag hade inte förstått varför, för jag är inte direkt påläst om.. ja.. det där..), varpå han förklarade. Åsa och jag räknade för övrigt ihop det till femtiofyra polis- och pikétbilar, tio polishästar, ett trettiotal polishundar och en massa poliser.

Så atm känner jag mig som en slowass retard, pratar med Thoms syster om allt möjligt och har en sjujävla huvudvärk. Jag åker till Thom om sexton dagar. Då jävrans ska jag julpynta och sätta upp alla mina ljuslyktor och prydnadskuddar och filtar och all annan kvinnlig skit som jag har tröckt ner i lådorna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards